onderweg naar Hout Bay - Reisverslag uit Hout Bay, Zuid-Afrika van Petra Lankreijer - WaarBenJij.nu onderweg naar Hout Bay - Reisverslag uit Hout Bay, Zuid-Afrika van Petra Lankreijer - WaarBenJij.nu

onderweg naar Hout Bay

Door: Petra & Miranda

Blijf op de hoogte en volg Petra

14 September 2014 | Zuid-Afrika, Hout Bay

Vandaag de reis van Hermanus naar Hout Bay bracht ons wederom prachtige plaatjes. We hebben de toeristische route genomen langs de kust. Bij Bettys bay gestopt om de Pinguïn kolonie te kijken. Wat een stank maar toch echt fascinerend om die beestjes in het wild te bekijken. De route langs de kust was echt bijzonder. we begrijpen wel waarom deze route bekend staat als een van de mooiste in de wereld. Onderweg ook nog heel veel walvissen gespot en lunch gehad in het 1 na slechtste restaurant van de wereld. Het dinner het we genuttigd in het slechtste restaurant tot nu toe. hahahah kan niet altijd mee zitten.

• 14 September 2014 - 22:13

Brigitte:

Hihi ik zal zorgen dag er bij jullie vrijdag echte Hollandse Gehaktballen en een sucadelapje klaar staan om op te warmen!

• 15 September 2014 - 08:34

Mandy:

Haha dan ben ik heeeel benieuwd wat er op jullie bord lag! Klinkt mooi die route zeg, wel veel foto's gemaakt hoop ik?? Geniet van de komende dagen! Knuf

• 15 September 2014 - 15:34

Cor:

Alles mooi, zo te horen. Wacht al die mooie foto's even af. Nog effe volop genieten daar. Ook groetjes aan Miranda. xxx