start vakantie Blyde River Lodge - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Petra Lankreijer - WaarBenJij.nu start vakantie Blyde River Lodge - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Petra Lankreijer - WaarBenJij.nu

start vakantie Blyde River Lodge

Door: Petra & Miranda

Blijf op de hoogte en volg Petra

25 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Op de eerste dag hebben we al heel wat meegemaakt. Aangekomen in Johannesburg gaat we de autos halen. Voorspoedig vervolgen wij onze weg richting Hoedspruit. Maaaaaar dan gaat het mis, 2 lekke banden (waanzinnig slecht wegdek). Uren wachten op de nieuwe huurauto. Eindelijk is hij er, we rijden dan al in het donker (niet aan te raden). Bij de tunnel vlak voor Hoedspruit komt een vrachtwagen ons tegemoet, al toeterend en slingerend. Bleek dat hij net een rund had aangereden, hij lag nog op de weg. Ging allemaal net goed. Maar goed, we komen dan eindelijk bij de Lodge en zelfs in het donker is het prachtig, nog heerlijk avondeten gehad. En dan ik het mandje. Vandaag wakker en op het terras bij onze geweldige kamer koffie drinken en Nelson (van de lodge) waarschuwde ons dat er Hippo's in de rivier zijn. In pyjama naar de rivier (naast huisje) gelopen en ja hoor... geweldig gewoon. Later op de dag gaan wandelen en giraffe en zebra, echt op 10 meter bij ons vandaag.

Tot nu toe geweldig. En verwacht dat het allemaal nog veel mooier word.

• 25 Augustus 2014 - 17:09

Brigitte:

Klinkt heel spannend!!!

• 25 Augustus 2014 - 17:32

Mandy:

Wauw wat fantastisch! Discovery channel eat your heart out! Lekker genieten daar!!! X

• 25 Augustus 2014 - 17:41

Cindy:

Wat een start! Maar al het geluk is met jullie dus dat komt helemaal goed!

• 25 Augustus 2014 - 18:52

Monique Brugman:

Beetje vervelend begin, maar lekker "badderen" met de hippo's, wat een fantastisch begin van jullie reis!
    xxx

• 25 Augustus 2014 - 19:18

Cor:

Spannende start. Heb je dat maar vast gehad. Veder klinkt super. Genieten maar!!! Liefs

• 25 Augustus 2014 - 20:29

Astrid:

Wauw dat begon lekker zeg! Nu alleen maar mooie dingen! X

• 26 Augustus 2014 - 08:04

Steve:

sounds like the perfect start almost cant wait to hear more xx

• 26 Augustus 2014 - 18:38

Monique Krott:

Spannend allemaal. Pas maar op met de Hippo's zijn levensgevaarlijk. X

• 03 September 2014 - 12:41

Chantal En Ursula:

Haaaai MIMI en de rest van de vakantiegangers,

Wat super om te lezen hoe het gaat daar in het vere zuid afrika!!!!!
    Wat leuk dat jullie mijn familie de hippo zijn tegen gekomen!

De groeten van ons allemaal en WE WATCHING YOU! HIHIHIHIH

dikke kus!